Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emma - 22 juni 2011 22:33

Tänkte ju visa er Liams och hans brors/systers syskonvagn. Jag är verkligen supernöjd och kan verkligen rekomendera den. Den är inte så stor för att vara en syskonvagn. Den är enkel att köra då det är svängbara hjul därfram som man även kan låsa om man vill de. Sitsarna är var för sig så barnen kommer sitta var för sig med varsin suflett :)


Nu är kanske inte bilderna dom bästa, men såhär ser den ut.


                                  


Nu längtar jag verkligen tills jag kan börja gå ut och gå med denna. Snart så!


Nu ska jag gå och lägga mig. Har packat och tvättat kläder som en tok nu ikväll och nu är jag heeeelt slut! Så godnatt!

Av Emma - 22 juni 2011 19:10

Jag känner att jag klagar ganska mycket nu för tiden men nu är det fan jobbigt med magen. Jag har så ont av foglossningen, jag har så ont i ryggen och jag är sååå trött. Med Liam minns jag att jag hade ont men absolut inte i närheten av denna smärta. Och inte nog med de.. bebisen trycker neråt nåt så fruktansvärt och det är ju inte heller helt smärtfritt. Att promenera just nu är näst intill omöjligt, men jag försöker verkligen komma ut med Liam en liten stund varje dag. Idag har vi varit på lekplatsen en liten sväng. Att promenera dit tog sin lilla stund. Att promenera hem tog nog ännu längre tid :P Liam vart i alla fall jätte lycklig över att få leka av sig. Gungan och rutchkanan är ju det roligaste. Blir så glad av att se honom skratta :)


Vid 5 tiden kom pappa/morfar och hämtade oss och då körde vi lillknoen hem till dom. Vi skulle nämligen till em-möbler och köpa två solstolar till mig och Dennis :) Är supernöjd med dom. Jag köpte mig en röd-svart och Dennis ville ha en helsvart. Dom var riktigt sköna och dessutom var dom 100 kr billigare då det var lite rea. KANON! :P


I natt ska min lilla älskling sova hos sin mormor, morfar och morbror. Saknar honom redan. Va inte alls tänkt att han skulle bli kvar där men jag måste packa i ordning allt inför morgondagen då vi åker iväg och campar. Det är ju vääääldigt mycket som ska med.

Vi ska åka till rörviks camping som ligger på kusten vid Hamburgsund. Ska bli jätte härligt och mysigt :)


Innan min pappa körde hem mig igen så ville jag säga hejdå till Liam. Vi åkte hem till dom och jag gick in och pussa och krama på min lilla prins. Precis innan vi skulle gå sa jag "Kan mamma få en puss?". Då kommer Liam fram till mig och ger mig en puss på munnen. OM jag smälte. Såna där småsaker betyder så mycket. Direkt efter så vinkade han och sa "Hejdåå"! Han är ju helt underbar min lilla älskling.


Nu är det förresten bara 35 dagar kvar till bf och ingen är gladare för de än jag. Hoppas sista tiden kan springa fram nu, precis som det gjort hittills.


Nä, nu måste jag fortsätta med att packa. SUCK! Måste även göra i ordning nåt att äta. Blir fan bara trött av att tänka på allt som ska göras...


Gokväll på er!




Ovido - Quiz & Flashcards