Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Emma - 2 juni 2011 22:47

Idag for jag till Skövde för att träffa Sara och det var så trevligt :) Det första vi gjorde var att ta en liten fika så vi skulle orka med shoppingen ;) Jag var ute efter ett par sandaler men fann dessvärre inga. Hittade däremot ett par jätte fina shorts som var på rea, tjohooo! Dom köpte jag men tyvärr kan jag inte knäppa dom än :P Förhoppningsvis kan jag de när bebisen är född ;)


Vi åt en liten lunch på rådhuset och det var mycket gott. Efter de skulle vi fortsätta gå på stan men då hade dom stängt då det var röd dag idag så vi gick och köpte oss varsin glass och götta oss i solen istället och det var ju inte fy skam det heller.


Idag gick jag även in i v.33 och imorn är det dags för mvc-besök igen :)


Nu ska jag ta och sova. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards