Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Emma - 15 juni 2011 23:03

Idag har jag haft rejält ont i fogarna. Det är ingen höjdare. Jag blir så trött samtidigt som jag får så dåligt samvete över att jag inte orkar göra allt som jag vill med Liam. Jag har känt mig så ledsen hela dagen över att jag inte har kunnat gå ut till nån lekplats med min lilla kille idag.

Vi var iaf ute ca 20 minuter på förmiddagen precis utanför oss. Tog ut Liams bobby-car som han fick åka omkring på och de tyckte han var kul.


Vid 17 åkte vi med pappa/morfar som skulle åka och plocka jordgubbar och färsk potatis. Liam hjälpte morfar att plocka potatis medan jag stod för jordgubbsplockningen. Det kanske inte var det bästa för min kropp att göra med tanke på att det enda man gör är att böja sig, plocka lite jordgubbar, ställa sig upp för att flytta en liten bit, böja sig ner igen, plocka lite jordgubbar, ställa sig upp osv.. Men vi kom ut lite till iaf så det var ju väldigt bra :)


Imorn ska Liam och hans mormor umgås lite. Jag behöver verkligen vila (och städa) och Liam behöver komma ut och röra på sig och göra något kul. Nu kanske jag inte alls är lika trött imorn, eller kanske inte alls har lika ont som idag, men ska ändå passa på att vila.


Liam somnade sent idag och jag är jätte trött nu. I natt får min lilla kille sova i våran säng eftersom att det var studenten idag och dom åker ju runt och dunkar musik som bara den. Vi såg att en person som bor mittemot oss tagit studenten idag och dom åker ju hem till varandra nu under natten och firar hemma hos varandra och Liams rum ligger precis mitt emot där så risken finns att de blir mycket oväsen och att han vaknar.

Ska bli mysigt att krypa ner bredvid mitt lilla hjärta och läsa lite "Vi föräldrar" som jag köpte tidigare idag.


Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards