Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Emma - 27 juni 2011 21:28

Suuuuuck... idag är jag trött på magen. Det är tungt, jag har ont i ryggen, ont av foglossningen och jag känner mig som den sämsta mamma nånsin. Jag vill ju så gärna kunna leka å busa med Liam hela dagarna. Jag känner mig ledsen när jag inte kan leva upp till det jag vill just nu.


Men idag är det prick 1 månad kvar till BF-dagen. Den 27 juli är vår lilla skrutt beräknad, så det är ju snart och förhoppningsvis går tiden fort.


Idag har vi inte gjort så mycket. Var ute och gick en liten sväng på förmiddagen och då somnade Liam i vagnen så jag passade på att sola på balkongen medan han sov. När han vakna åt vi lite mat och sen cyklade vi iväg till mina föräldrar för att mata deras katt. När vi hade varit där cyklade vi till lekplatsen som ligger borta vid mina föräldrar så då fick Liam leka av sig lite. Tyvärr var det stekhett på lekplatsen så vi blev inte kvar mer än 30 minuter men jag tror min gosse vart nöjd. Efter besöket på lekplatsen cyklade vi hem igen och då busade vi lite hemma innan de vart kvällsmat. Pappa Dennis slutade tidigt idag och kom hem redan (!) kl 18.. Liam blev jätte glad :)


Nu har vi bokat campingplats till helgen så på fredag bär det av till Wiggersviks camping borta vid Kungshamn/smögen :D Den verkar superfin så det blir nog bra. Hoppas verkligen vi får fint väder. Om jag inte har så ont och inte är så trött så vill jag gärna ta en tur på smögenbryggan och kika.


Förresten.. Förut så öppnade Liam upp våran laptop och som visningsbild har vi en bild på honom. Då pekar Liam på bilden och säger "Ia".. Han är SÅÅÅ söt. Som jag älskar min lille kille.


Imorn ska Liam vara hos sin g-mormor och g-morfar medan jag städar, fixar och donar här hemma. Blir förmodligen en fika i stan med Linda också då vi båda är barnfria. Lika bra att passa på.


Nu ska jag göra mig i ordning för natten. Är trött ikväll så lika bäst att lägga sig i tid och förhoppningsvis vara lite piggare imorn.


Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards