Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emma - 16 juni 2011 11:47

Då går man in i v.35 idag då. Jisses så fort tiden går. Men nu känns det ju även att man börjar längta väldigt mycket så jag tror det kommer kännas lite segare nu i slutet. Det blir väl som med Liam, fast skillnaden är ju att jag inte kommer behöva gå över tiden något denna gång.


Min mamma har Liam nu. Dom är på lekplatsen medan jag ligger å vilar. Dock känner man ännu mer hur mycket det är man borde göra så det är svårt att slappna av. Ska strax cykla in till stan å posta Saras mobil och sen cykla till Gina å köpa en blus och sen åka hem till mamma å pappa för att hämta mammas glasögon som hon hade glömt. Efter det måste jag hänga upp tvätt, sätta igång en ny maskin, dammsuga, tvätta golv, fixa i ordning i köket.. ja, ni märker ju själva. Det tråkigaste med städning är att det dagen efter ser lika jävligt ut igen.


Nej, nu ska jag försöka kom upp ur sköna soffan å fixa allt som måste fixas. Skulle behöva ta en dusch också.. men de får bli se den!


Lyssnar på gammal go musik från när jag va yngre. Silka minnen!


KRAM



Ovido - Quiz & Flashcards