Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Emma - 12 juni 2011 11:34

I fredags fyllde ju min pappa år så på kvällen var vi där och firade honom. Anna och Mikael befann sig också där, kul att träffa dom :) Åt mycket god mat och mycket god efterrätt.


Igår gick Dennis och jag ut för att fira våra 3 år ihop. Liam fick vara hemma hos sin mormor och morfar under tiden. Vi åt 3-rätters och jag behöver väl inte tala om hur mätta vi vart? Till förrätt beställde vi in lite lyxiga vitlöksbröd som både jag och Dennis älskar. Till huvudrätt beställde jag gös med potatisgratäng. Dennis tog nån revbensspjäll (stavas det så) med nån fin potatis till. Till efterrätt tog jag vanilj/chokladglass med colasås och vaniljstänger, jätte gott var det men orkade dessvärre inte äta upp allt :P Dennis tog nån cheesecake som även den var riktigt god.


Ångrade förresten igår att jag inte köpte ett par skor som jag hittade i Kungsbacka förra helgen. Dom var verkligen jätte snygga så vet inte varför jag inte köpte dom :( Har försökt hitta dom på nätet men dom finns ingenstans. Det var ju rea på dom så självklart finns dom ju inte kvar. Vi ska kanske åka neråt i landet nästa helg så då ska jag be Dennis ta en sväng förbi butiken så jag kan få kolla efter dom.


Idag vankas det kalas igen. Det är min kusin Julia som fyller år, fast egentligen fyller hon inte förrän den 15 juni.


Nu ligger Liam och sover och jag sitter i soffan. Dennis passade på att åka till lastbilen då han var tvungen att fixa lite grejer inför kommande veckan. Nu längtar jag redan till nästa helg för det är sååååå tråkigt när Dennis jobbar.


Förövrigt så är jag jätte avis på er som bor uppåt i landet och har det sådär varmt och skönt. Vi har haft regn dom 2-3 sista dagarna. Idag är det dock lite bättre. Det är växlande molnighet men under 20 grader. Vart tog den värmen vägen som vi hade förra helgen? :(


Nåja, nu ska jag vila lite innan min lillkille vaknar. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards