Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Emma - 14 juni 2011 22:00

Idag har min Sara varit här. Så trevligt och så himla kul att vi äntligen börjat träffas lite oftare. Ska försöka åka och hälsa på min skönhet nästa vecka, om inte hon kommer hit vill säga. Lättast när jag är ensam och har Liam är ju att vara hemma men sen är det ju så himla mysigt att åka iväg och hälsa på henne över dan.


Tog bussen in till stan idag. Himla bekvämt att vi har en busshållsplats så nära, speciellt nu när jag är höggravid. Köpte mig ett busskort förra veckan. Kändes ganska så nödvändigt faktiskt.


Det blev en elake måns baguette idag :) Sen tog vi en vända på stan. Jag köpte en superfin klänning från Gina. Den var en väldigt bra modell vid brösten, och med tanke på att jag ska amma nu snart så kunde jag inte låta bli att köpa den. Denna klänning var riktigt somrig och fin. Funderar på att köpa mig en enfärgad också som jag kan använda till hösten, för det går nog inte riktigt med den jag köpte idag.


När vi hade varit på stan gick vi till stadsträdgården med min lille prins så han fick leka av sig på lekplatsen och han var så glad. Jag älskar att se honom så lycklig. Vi var där i ca 40 min innan vi promenerade hem :)


Nu längtar jag fruuuktansvärt mycket efter att kunna använda mina vanliga kläder. Saknar mina jeans, saknar mina linnen, saknar mina klänningar och saknar mina shorts. Det är supermysigt att vara gravid, det är de verkligen men nu vill jag att bebisen ska vara hos oss. Dock har ju tiden sprungit fram hittills och jag gissar på att de kommer kännas så fram tills det är 2 veckor kvar tills bebisen ska komma, så var det i alla fall med Liam.


Nä, nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova. Är helt, helt slut. Har varit en mysig dag och jag kommer sova som en prinsessa i natt.


Natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards