Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emma - 20 juni 2011 22:51

Nu är det bara 37 dagar kvar till bf. Dagarna går väldigt snabbt men nu börjar det kännas att jag är höggravid. Är otroligt trött, även fast jag får sova jätte bra om nätterna och även fast vi i stort sätt aldrig går upp tidigare än halv 9. Jag tar varje tillfälle jag får till att vila. Jag försöker även äta så nyttigt jag bara kan. Har ätit jordgubbar nästan varje dag det sista och försöker vara noga med grönsaker och allt annat jag äter. Tar även järntabletter varje dag, ibland varannan då jag får lite ont i magen av dom. Jag vägrar få lågt blodvärde som jag hade med Liam. Tänker inte hamna där nu dom sista veckorna.


Nu ska jag äntligen lägga ut lite bilder också ;)



v.11+2= v.12


v.33+2= v.35

    


v.34+0= v.35

 



Ska ta mer bilder nu i veckan och lägga upp. Magen ändras ju nåt otroligt nu det sista.


Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova. Är heeelt slut. Har städat en himla massa idag. Min lillebror kom och hjälpte mig med Liam och jag är så tacksam för all hjälp jag får. Dom lekte och busade medan jag städa och dona. Imorn ska jag försöka dammsuga och tvätta golvet i vårt sovrum för det orkade jag inte med idag.


Natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards