Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma - 5 juni 2011 23:06

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om. Dennis och Liam sov vidare till halv 9 och då gick vi upp och åt frukost :) På förmiddagen blev det fika med tårta ute på altanen med alla di andra, väldigt mysigt. Efter det tog jag och Dennis en promenad med Liam som skulle sova middag. Vi promenerade ner mot ica-maxi och köpte varsin isglass vilket var mycket behövligt en dag som denna för det har varit såååå varmt. Ca 30 grader.

Vi gick förbi affären där vår vagn står parkerad för tillfället och la undan lite prylar fram tills att vi hämtar ut vagnen :) Nu måste vi bara välja ut en fin skötväska som vi vill ha också.


Det blev en vända till stranden också ihop med Liams farmor, faster Lovisa, faster Annie och Dennis kusin Alex. Helt underbart var det att äntligen få komma ut till havet, det är ju så härligt. Sjö i all ära men havet är ju det bästa. Liam fick strosa omkring på stranden och det tyckte han var spännande men även lite läskigt. Fötterna fastnade ju i sanden och de vart klibbigt, mycket konstigt :P


Jag badade inte och lär nog inte göra det förrän bebisen är ute heller. Det skulle bli översvämning om jag gick i vattnet, helt klart :p Nää, skämt å sido.. jag kanske kommer bada när vattnet blir varmare men jag känner mig låååångt ifrån snyggast på stranden så man är väl inte så sugen på att visa upp sig för tillfället. Det tog till och med emot att ta av mig linnet idag men till slut gjorde jag de, efter lite uppmuntran från min älskade karl <3


Nu ikväll har vi käkat pizza och kollat på BigBrother finalen. Helt rätt att Simon vann tycker jag. Han har varit med om mycket och han var den som verkligen verkade vara sig själv i huset. Han var värd pengarna.


Nu ska jag invänta min älskling som kör hem sin kusin och då ska vi krypa ner i sängen och sova. Helt slut är jag efter denna varma dag.

Bebisen bökar runt som bara den och emellanåt ser det ut som om hela magen ska vända sig. H-n putter ut nåt vilket jag antar är en hand, fot eller rumpa så det gör riktigt ont, men bara för en kort stund. Tror allt det börjat bli lite trångt för lille bebisen i magen.

Tänk att Liam snart är storebror. Han kommer bli den absolut bästa storebrorsan i världen, min underbara lilla skrutt.


Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards