Direktlänk till inlägg 29 november 2010

måndag - nu vill jag iväg

Av Emma - 29 november 2010 11:31

Vet ni vad?! Jag vill åka utomlands. Tänk er en 2 veckors resa till Kanarieöarna :) Jag är riktigt sugen på de. Förhoppningsvis så åker jag och min familj iväg nånstans nästa år och då kanske de blir just Kanarieöarna. Det är så fint där!


Just nu väntar jag på att Linda och Joline ska komma på en kopp kaffe eller två. Liam ligger och sover just nu men jag hoppas att han vaknar lagom tills dom kommer och inte sover under hela den tiden som dom kommer vara här(de gjorde han ju förra gången, haha).

Runt 1 tiden kommer pappa och äter med mig och Liam :) Det blir köttsoppa.


Dennis åkte hemifrån vid 2 tiden i natt för att jobba. Han skulle vara i Skövde kl 3. Tycker så synd om honom. Jag skulle aldrig orkat ta mig upp ur sängen vid den tiden. Han gör så oerhört mycket för Liam och mig. Han kämpar så för oss och jag uppskattar de. Han är helt underbar min älskling :)


Solen skiner idag. Det ser skönt ut. Mycket snö. Jag tror jag och Liam ska gå till backen en sväng sen, eller bara ut och gå en promenad i pulkan. Liam gillar ju de :)


Igår var vi en sväng på ikea :) Jag fick köpt lite röda julgranskulor. Hoppas att vår gran blir finast i stan, hehe! Det blev även en barnstol till Liam. Vi har ju en hemma redan, men den från ikea är ju väldigt bra då det är en liten bricka på så de fick bli en sådan. Sen blev de även lite doftljus, handdukar osv.


Måste upp och hämta ljusstakarna uppe på vinden. Förresten, när ska man ställa fram tomtarna? Prydnadssakerna alltså :P


Nåja, nu får jag städa undan lite här. Jag är så glad för att jag har den finaste familj som alltid finns där för mig. Ni är helt underbara!


Jag lägger upp min favorit jullåt så ni kan njuta av vintern och julen ;)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards