Alla inlägg den 15 november 2010

Av Emma - 15 november 2010 21:15

Yes, idag var vi på bvc och vet ni vad? Liam hade växt massvis på längden. Blev ganska förvånad. Han vägde 10735 och var hela 79 cm lång. För två månader sen så var han 73,5. Snacka om att sträcka på sig.

Barnmorskan frågade om han hade lärt sig några ord och jag berätta att han kan säga lampa och blomma, och precis efter att jag sagt de så säger Liam "Ba", alltså blomma. Min älskade lilla charmknutte <3


Efter bvc så gick vi upp och pratade med min chef på handikappsenheten. Hon håller på och gör ett schema till mig nu så jag lär få de nu i veckan. Ska bli super spännande :D

Jag får behålla dom 25% där jag är nu för tillfället + att jag kommer få runt 50% till hos en annan person och där är de enbart dagsturer, och det är ju väldigt bra eftersom att jag är mamma och vill spendera mycket tid med min lilla gosse :)


Det blev även en fika med Rebecca och Wira idag. Alltid lika trevligt. Har sannerligen funnit mig en bra vän :)


Har hunnit med och tränat idag också och idag körde jag på hårt. Men fan va skönt de va! :D Förra veckan blev de ju ingen mer träning, men denna veckan ska jag köra på ett till pass. Tänkte höra med min mamma om hon kan ha Liam nån dag när hon är ledig så kan jag köra ett dagspass :)


Äsch, nu ska jag göra annat. Förresten, ska lägga upp en jätte bra låt snart. Återkommer! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards