Alla inlägg den 23 november 2010

Av Emma - 23 november 2010 20:09

Bästa kvällen är tisdagskvällen för det innebär nämligen DESPERATA HEMMAFRUAR! Åååh, vad jag älskar denna serie. Finns ta mig fan ingen bättre, förutom tre kronor då, men den går ju inte direkt på tv längre ;)


Idag har de varit snöstorm här. Det kändes som man skulle blåsa iväg utomhus och snön bara yrade omkring och kom från precis ALLA håll och man kan knappt fram med vagnen på vissa ställen. Liam gillade de inte för han skällde på snön :P Jag själv va inte heller stormförtjust precis (haha, storm.. nu va ju kul) ;)

Det blev en fika med bästa Rebecca och Wira idag. Det va skönt att komma ut lite och inte bara sitta hemma.


Jag har världens bästa pojkvän också. Han kom hem med en blomma förut. Det är våran nya kärleksblomma och han hoppades jag skulle vårda denna lite bättre än vad jag gjort med våra andra kärleksblommor :p Jag ska verkligen försöka, men jag är superdålig på att vattna och ha mig!


Vi har blivit erbjudna 4 stycken lägenheter idag. Dock är dom väldigt dyra och vi ska nog bara iväg och kolla på två utav dom för de känns som de inte är nån idé att ens kolla på dom som kostar alldeles för mycket.

På måndag ska vi iväg å titta på en fyra och en trea och på fredag ska jag ringa på en till lägenhet :) Får hoppas de löser sig. Jag vill flytta nu!


Ahja, nu ska jag strax lägga mig i soffan en sväng. Är trött och orkar inte sitta här.


                                                  
    VINTER


                             


     Liam åker pulka :)



Ovido - Quiz & Flashcards