Alla inlägg den 4 november 2010

Av Emma - 4 november 2010 22:15

Har tappat lusten helt när det kommer till att blogga men jag tänkte i alla fall uppdatera er lite om dagarna som gått.


Veckan har gått fort, som vanligt. Liam är det full fart på. Förra veckan började han gå utefter möblerna och väggarna så nu får han tag på ALLT. Han kan ta sig runt hela vårt vardagsrumsbord, gå utmed hela tv-bänken, vår hylla, inne i köket utefter kökluckorna. Ja nu är han överallt. Lilla killen!


Vi har tillbringat veckan ihop med Rebecca och Wira. Det har varit väldigt trevligt och nu märker man att våra barn börjar tycka om att vara i varandras sällskap. Idag satt Liam och sa "mpa" vilket står för lampa, för er som inte förstod de ;) medan Wira satt och visade att hon minsan kan vinka. Dom är för härliga, helt underbara! Sen tog dom varandras leksaker och hade sig, men det vart inga sura miner för de.


Imorn kommer min syster och hennes pojkvän hem till Lidköping. Även Dennis lillasyster kommer på besök. Jag ska jobba på lördag, känns lite tråkigt eftersom att jag gärna vill vara hemma när vi får besök. Men oftast går tiden väldigt fort på jobbet och jag kommer ju hem på söndag igen.


Har glömt att berätta att Liam fick en superfin overall utav sin farmor. Den va grå-svart-rutig med turkost på dragkedjan och i luvan. Runt luvan va det päls och den klädde min lilla prins jätte bra :)


Vet ni hur sugen jag är på att flytta? Varför kan det inte dyka upp något vi vill ha?! Jag gillar våran lägenhet, det har jag sagt förut, men jag blir stressad av den eftersom att det hamnar grejer överallt och för att vi inte har varken tvättmaskin eller diskmaskin i lägenheten. Det värsta är ju att vi har en tvättmaskin och diskmaskin ståendes i ett förråd och vi kan inte ha dom här...

Jag har insett att jag inte får vara för kräsen nu. Hittar vi en lägenhet som vi vill ha, då får vi ta den. Men jag kommer vara såpas kräsen så att jag tänker kräva att vi ska få plats med tvätt/diskmaskinen... tänker ALDRIG bo utan de igen.


Jaha, se där ja.. det blev allt lite skrivet. Ska försöka skriva snart igen. Ta hand om er :)

Ovido - Quiz & Flashcards