Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma - 19 november 2010 22:17

Helvete vad bra Jay är. Han är ju lätt den bästa i hela idol! Jag ryser så fort han börjar sjunga. Där har vi en som kan, jag hoppas han tar hem allt!


Idag har jag äntligen fått köpt en pulka till Liam. En fin blå. Imorn ska de ju bli snö så då ska vi inviga den :D Jag tror min lilla gosse kommer älska att åka pulka. Blir de tillräckligt med snö ska vi minsan gå till backen och åka lite också :)


Linda och Joline kom hit en sväng i förmiddags på lite kaffe. Liam sov sig igenom hela deras besök men vaknade precis innan dom skulle gå :P


Jag och Liam har även tvättat idag. Liam har faktiskt hjälpt mig. Han ställer sig upp vid tvättmaskinen och plockar ur kläderna. Det blir ju rätt när dom är tvättade och klara och ska ut men blir lite fel när kläderna ska in och tvättas :P men de spelar ju ingen roll, han försöker ju och är superredig min lilla älskling <3


Lussekatter är gott! Nu har idol börjat igen. Seee yaa!



Ovido - Quiz & Flashcards