Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emma - 9 november 2010 22:06

Silken dag!

Det har varit en snöstorm som hette duga idag. Jag och Liam gick upp runt halv 9 och vad ser vi när vi tittar ut från fönstret tro?! Jo - massvis med snö och massvis med storm, alltså snöstorm! Och svinkallt har det varit. Ärligt talat, är det inte liiiite för tidigt för snöstorm?! Nåja, lite mysigt är det ju men jag är inte redo för vinter än.


Vid halv 12 paltade jag på lilla herrn hans overall, halsduk, och mössa för att bege oss ut i stormen till ett möte inne i stan. Jag satte på regnskyddet på Liams vagn(tacka gud för de) för faaan va det blåste. Liam hade det nog gott i vagnen, men jag frös! Jag måste köpa andra vantar för dom jag hade va helt dyngsura när vi kom fram till stan.


Efter mötet ringde jag Rebecca för att höra om hon ville ta en fika och det ville hon. Under tiden som vi väntade på Rebecca och Wira gick vi till Gina och kikade.. eller ja, jag kikade.. Liam somnade nånstans där :P Jag tog oss även till H&M där jag köpte nya hårspännen och även hårfärg för nu är det snart dags för en slingning igen :) Är inte helt nöjd med min färg än men tror det ska rätta till sig när jag fått i denna färgen. Jag hoppas i alla fall på de :)

När vi hade kikat lite på stan mötte vi upp Rebecca och Wira och gick till Garströms (vårt favoritfik för tillfället). Det blev ett X antal koppar te och den godaste chokladbollen.. tusan så god den är!


Dennis va snäll och hämtade mig och Liam inne i stan och det va väldigt gulligt av honom för usch så kallt de va ute ikväll. Vintern är här!


Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Imorn vet jag inte vad vi ska hitta på, men är vädret sånt här imorn också så blir de nog en innedag.


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards