Alla inlägg den 11 november 2010

Av Emma - 11 november 2010 22:47

Dagarna går så snabbt. På morgonen funderar jag jämt över vad jag och Liam ska hitta på, men oftast löser det sig efter bara nån timme. Känns väldigt bra att vi oftast har nånting att göra, men ibland känner jag mig som en väldigt tråkig mamma, men det kanske alla gör, mer eller mindre?


Idag tog vi i alla fall en promenad till stan och så blev det en kaffe med Linda och Joline :) Efter de promenerade vi till handikappsenheten då jag skulle prata med mina chefer om schema nu när jag ska börja jobba i januari. Dessvärre var dom på möte och skulle inte vara tillbaka förrän 16. Rebecca ringde och undrade om vi ville ta en fika med henne och Wira och de tackar vi ju aldrig nej till. Under tiden som vi väntade på dom så promenerade vi till Stadium och kollade på en pulka till lill herrn. Vi gick även till intersport och BR en vända men där hade dom inga pulkor. Efter de gick vi och mötte Rebecca och Wira och så blev det en väääldigt trevlig fika med mycket prat :) Det uppskattas alltid!


Under kvällen har jag och min älskade pojkvän ätit god mat och umgåtts :) Fick honom till å med att se på några avsnitt av tre kronor ihop med mig. Han måste älska mig mycket, för vad jag vet så gillar han inte ens serien :P Men å andra sidan skrattade han lite då och då, så han kanske bara tycker serien är bra och inte alls älskar mig så mycket? ;)


Nåja. Jag kanske ska slinga håret hos frisören på lördag. Jag fick de om jag masserade Dennis förut så klart jag masserade honom. Jag vet dock inte om jag ska vänta och göra de till nästa månad. Är kluven. Jag känner dock att jag bör göra något åt mitt hår igen.. vill ju få de ljusare.


Ahja, nu måste jag lägga mig och sova. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards