Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma - 10 november 2010 11:41

Vad tycker ni om snön som är ute? Jag vet ärligt talat inte om jag gillar de eller inte.. känns lite skumt att det kommer redan nu. Fast å andra sidan är väl november en vintermånad så det kanske inte är så konstigt ändå?


Dennis fick vara ledig från jobbet idag, men han blev inringd på annat så nu väntar jag mest på att han ska komma hem så att vi kan ta Liam till backen och åka pulka. Det blev ju inte av igår eftersom att det va storm ute!


Förresten, de hade kommit ut en lägenhet på ab-bostäder idag.. synd att den låg på tredje våning. Jag har verkligen inget flyt för tillfället.


Åååh, idag kommer nog tre kronor hem till mig. Hoppas de för då har jag nånting att kolla på när Liam ligger och sover i eftermiddag :)


Jag fick sovmorgon idag då Dennis gick upp med Liam så nu har jag fått lite behövlig sömn. Jag vaknade kl halv 10 och då hade Liam hunnit med sin förmiddagssömn :)

Nu ska Liam äta lite mat och jag ska ta mig lite kaffe. Ha en bra dag :)

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards