Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emma - 1 november 2010 16:23

Det spelade uppenbarligen ingen roll att jag gick och la mig tidigt igår och somnade nästan direkt, jag är supertrött idag. Har känt mig som den sämsta mamman i världen idag för jag har verkligen inte orkat med nånting. Har haft sån huvudvärk och bara känt mig allmänt trött. Liam låg och sov i ca 3 timmar förut, jag va inte sen med att göra honom sällskap. Jag brukar ALDRIG lägga mig och sova på dagen, så ja, idag var jag verkligen trött.


Pappa kom nyss och hämtade lillgrabben. Jag ska göra mig i ordning för gympa. Känner mig inte det minsta sugen på de idag, men jag måste. Idag ska jag även köpa gympakort. Det är ju på tiden nu tycker jag ;)


Jag saknar Dennis så mycket. Har inte pratat med han nånting idag. Han hade ringt när jag låg och sov men då missade jag ju samtalet. Sen ringde han igen på eftermiddagen men då hade ju smarta jag glömt att sätta på ljudet på mobilen (som vanligt) så då missade jag de igen. Jag har försökt ringa ett par gånger men han jobbar ju så han har antagligen varit upptagen med annat. Typiskt!


Pappa ska köra mig till gympan. Vi får hoppas jag kan piggna till lite efteråt. Vet inte alls vad det är med mig idag.


Imorn kommer min storebror och hans familj ner. Jag har inte träffat dom sen i slutet av maj. Eller jo, Fredrik va nere nån gång på jobb men då träffade jag honom bara ett par timmar. Det ska bli jätte kul att träffa dm allihopa. Önskar det var oftare bara. Måste försöka åka dit lite mer. Har faktiskt tänkt att vi ska försöka ta oss till dom i november eller december. Då ska vi passa på att träffa Johanna och lilla Melvin också, om dom kan vill säga (och vill) :P


Nä nu ska jag ta och fixa mig i ordning. Lär ju ha problem med håret idag... blää för de! Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards