Direktlänk till inlägg 25 november 2010

torsdag - thank you very mutch

Av Emma - 25 november 2010 22:33

Tack för dom fina kommentarerna som vissa av er skrivit. Ni är kloka :)


Idag har det varit ännu en dag med blåst. Bara massa blåst. Idag har de dock varit värre än dom andra dagarna i veckan för det har varit så fruktansvärt kallt. Dessutom så yrar snön omkring överallt så på vissa ställen ligger de drivor med en halv meter snö och på andra ställen är de knappt nån snö. Hur som helst så hoppas jag på en fin helg utan blåst för då ska jag ut och åka pulka med min älskade Liam :)


Dagen har varit bra. Vi har varit hos g-mormor och g-morfar och hälsa på idag igen. Moster Anna va även där och det va trevligt för de va längesen vi träffade henne. Vi fick god mat och gott fika. Mormor och Anna hade bakat så de blev nybakta bullar, och det är ju minsann aldrig fel ;) Jag fick även med mig några påsar med bullar hem!


Runt 4 snåret kom far och hämtade oss och då skulle jag iväg och träffa Rebecca och Wira. Pappa undrade om jag ville ha med mig Liam eller om han skulle få följa med honom hem istället. Först skrattade jag och sa "Nej, det är väl klart han ska med mig" men sen tänkte jag ett steg längre och eftersom Liam inte tycker det är speciellt kul och sitta i vagnen eller i en stol hela tiden så fick han följa med morfar hem och busa istället. Kändes som det va det bästa för Liam idag. Speciellt eftersom att han var så trött också.

Jag gick alltså iväg själv och fikade med Rebecca och Wira och de va väldigt mysigt. Wira var på kanon humör och pratade och skrattade massor. Hon är för söt!


Imorn blir de en vända på stan med min fina vän Rebecca och hennes dotter och min son :) Ska köpa julstjärnor på Hemtex och en kudde till Liam. Rebecca skulle inköpa en ny overall till Wira så det ska vi fixa de med. Ska försöka kika efter lite klappar, men har brist på fantasi och dessutom tänkte jag nog vänta tills efter att jag och Dennis varit på Ullared :D


Hoppas ni mår bra. Har ni fått någon julstämning än nu när snön lagt sig över Sverige? Har ni tips på julklappar? Skriv i såna fall, för jag behöver mååånga tips!


PUSS



                                    

                             Detta är en hyffsat nytagen bild :)


                  Dessa två bilder är tagna den 24 december 2009 :)

                            

                             

                          Och denna bild i juni år 2008 <3

                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards