Direktlänk till inlägg 25 november 2010

onsdag - ett stort frågetecken

Av Emma - 25 november 2010 10:23

Skulle inte förvåna mig om min hjärna format sig till ett stort frågetecken. Jag hade inte räknat med att hamna där jag sitter idag. Det är riktigt jobbigt ska jag ta och tala om för er. Känns som att hur jag än gör så blir de fel. Önskar det fanns nån som kunde tala om för mig hur jag ska göra, det hade varit så mycket enklare!


Idag är de busväder. Det har det iofs varit hela veckan. Det ligger massa snö, blåser jättekallt och tydligen så har till och med isen lagt sig i lidan. Undra just hur länge denna snö kommer stanna kvar? Jag hoppas till jul och nyår men det är ju inte att ge sig fan på, det är ju trots allt ett tag kvar tills dess.


Idag kanske vi ska ut till g-mormor och g-morfar igen. Dock känns det inte som att vi vill promenera dit ut idag för det är ju verkligen kyligt och dessutom ligger de snö överallt så det är inte speciellt lätt att komma fram med en vagn. Jag skulle även behöva gå fram till stan och göra lite ärenden, men som sagt, det är inte lätt att dra en vagn i detta väder. Men jag får nog göra de ändå!


Ringde på en lägenhet förut. En stor trea. Blir lite less på deras attityder ibland. Man ringer ju för att man är intresserad av att komma och kolla, men då har dom absolut ingen tid till att visa lägenheten förrän i mitten av nästa vecka och då måste jag ringa igen. Att boka in en tid gick inte för sig. Dessutom va de 3 till som hade ringt på just den lägenheten så det verkade ju inte positivt för min del.


Jag tror jag skiter i den lägenheten faktisktoch koncentrerar mig på dom vi faktiskt ska iväg å titta på på måndag. Dock är jag inte förtjust i de området där lägenheterna ligger men hyresvärden verkar kanon och lägenheterna är stora rymliga. Vi ska titta på en 4a som är 97 kvm stor och en 3a som är 86 kvm stor. Rejäla lägenheter. Helst vill jag ha en fyra, men den låg inte på nån lockande våning. Inte trean heller egentligen, men just nu tar jag faktiskt vad som helst så det får bli som det blir.


Nu ska jag börja platta mitt hår och sen ska jag och Liam busa lite. Han är världens bästa, jag älskar honom så mycket!


Här låg min lille grabb i magen. På denna bild va jag i v. 29 (28+5)

  

 
 
Lyllan Blogglus

Lyllan Blogglus

25 november 2010 10:47

Att ingen talar om för en hur man ska göra är väl de som kallas för att leva. Saker ordnar upp sig ska du se!

http://gasoline.bloggplatsen.se

Emma

25 november 2010 22:27

Tack för ditt kloka svar. Jag hoppas och tror du har rätt. Men ibland vill man slippa bestämma saker och ting, just för att det blir jobbigt. Men man kan ju inte bara smita heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards