Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Desperata hemmafruar :)

Av Emma - 26 oktober 2010 21:42

Jag har sagt det förr och jag säger de igen, tisdagskvällarna är dom bästa. Desprate äger! ;)


Vet ni vad? Jag fick lönespecifikationen idag. Inte för att skryta, men helskotta vilken bra lön jag får imorn :)

På tal om lön. Imorn ska jag jobba. Jag börjar kl 8 och går av kl 11.30, sen åker jag tillbaka till jobbet kl 16.30 och slutar kl 21.00 Jag och Liam ska sova över hos mina föräldrar. Dennis är ju bortrest och eftersom jag slutar så sent imorn känns det bäst att vara kvar där eftersom Liam nattas kl 19.


Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Är faktiskt trött och de ska bli riktigt skönt att sova. Allt är fixat och klart inför morgondagen och det känns riktigt härligt. Jag brukar ju alltid göra allt precis innan jag ska sova, men inte idag. Men jag borde nog platta mitt hår nu, för annars kommer jag se ut som "Hej kom och hjälp mig" imorn :P


Natti på er. Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards