Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Emma - 9 oktober 2010 00:23

Sitter å pratar med Molle om tiden när vi började umgås. Tusan vad jag saknar den tiden. Man hade så jäkla kul.. i alla fall jag :p


Lägger upp lite bilder på tiden som varit. Nu är det ju inte bara jätte gamla bilder utan nån är från 2008 och 2009 också. Men resten är från år 2004-2006 :D


                                       

               Här crusar Jonsson och jag omkring när de va crusing i stan :P


    

Detta var en sommar hemma hos Emelie :) (Hårfärgen där är min naturliga)


   Jag och Molle. Men när och vart är detta?



                                              

Jag och Emelie en vinter år 2004 (?). Det va svinkallt men vi skulle prompt ta av oss jackorna å ta en massa bilder ;)





  

Detta var jag förra året ;)



                        

                           Här är vi hemma hos Robert på partaj :D


   Här skall jag bada tunna :)


                          

                                  Detta är samma kväll tror jag?



                                             

                        Och den sista bilden. Jag och min coola vänner ;)



Sådär ja. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorn ska jag lägga upp en bild på våran katt Sixten. Han har den skönaste stilen av alla katter.


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards