Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma - 6 oktober 2010 22:28

Imorn börjar jag jobba kl 8 och går inte av det passet förrän kl 8 på fredags morgon. Förstår ni hur mycket jag kommer sakna Liam? Och Dennis också, så klart. Det bästa utav allt när man kommer hem efter att ha jobbat ett helt dygn är att man verkligen längtat hem. Jag får helt nya krafter och är så lycklig över att ha en underbar son att komma hem till. Dessutom tjänar jag fina pengar. Jag vill ju kunna skämma bort min lilla älskling <3


Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Är faktiskt en aning trött nu. Har fixat i ordning väskan som Liam ska ha med till sin mormor och morfar imorn. Rena kläder och en pyjamas. Snutten åker ner imorn bitti. Nappar och sånt där har dom där så det behöver jag inte tänka på att lägga ner :)


I övrigt har dagen varit bra. Liam har börjat sova en gång om dagen i stället för två men det är bra. Förut sov han nämligen bara ca 20-30 min och då hann ju inte jag göra nånting. Dom tre sista dagarna har han sovit, hör och häpna, 2 timmar i streck! Håller det i sig så är jag oerhört nöjd.

På eftermiddagen gick vi ut och träffa Linda och hennes dotter. Vi promenerade en liten sväng och efter de gick vi till stadsträdgården så att Liam fick gunga. Oj så kul han tycker det är. Han njuter så och skrattar hela tiden. Han är verkligen de gladaste barnet i världen och alltid så nöjd :)


Hur som helst, nu måste jag lägga mig och sova. Måste ju vara utvilad och pigg imorn. Förresten, håret blev kanon. Min naturliga hårfärg kom fram desto mer och det mörka som var kvar försvann. Är supernöjd. Hade en oerhört duktig frisör, henne lär jag gå flera ggr till :)


Natti natti på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards