Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emma - 1 oktober 2010 21:59

Nu är det fredagsmys, men jag sitter uppe helt själv.. som vanligt!


Imorn bär det av till Ullared, förhoppningsvis. Fick inget direkt klartecken från min älskade pojkvän (!) innan han gick och la sig... Nä fy, ärligt talat har jag inte haft nån vidare bra kväll. Är bara ledsen och irriterad.


Tur att dagen varit bra och att jag har en underbar vän att tillbringa mina dagar ihop med.

På eftermiddagen gick vi ut och gick med våra barn. Jätte mysigt :) Känns verkligen hur bra som helst att vi fått barn som är födda samma år. Tänk, vi kommer kunna göra så mycket ihop med våra barn, ser fram emot allt vad de innebär.


Ahja, nu ska jag vänta på att idol börjar igen sen får jag väl gå och lägga mig. Gonatt



Av Emma - 1 oktober 2010 15:01

Hittade ett helt underbart litet hus med 3 rum och kök, egen tvättmaskin, egen diskmaskin, en egen liten carport och det bästa av allt, en egen liten trädgård. Det är precis det jag och Dennis vill ha. Det är det vi letat efter. MEN, detta mysiga, söta, underbara lilla hus ligger utanför stan. Jag är ingen lant-människa.. tror jag inte. Jag har ju faktiskt aldrig bott på landet. Det kanske skulle vara helt underbart? Det är 20 minuters bilfärd in till Lidköping. Problemet är ju att jag inte har något körkort och det är ju naturligtvis ett måste om vi ska bo utanför stan, men körkortet jobbar vi ju på nu så jag kommer ha det till nästa sommar. Vi gjorde faktiskt en intresseanmälan. Jag vill åka dit, kolla, känna efter. Vad tror ni? Är landet nåt att ha?


Dagen har varit oerhört trevligt. På förmiddagen gick jag och min lilla älskling Liam ut för att träffa Linda och hennes söta dotter :) Vi gick en liten sväng och när vi närmade oss stan ringde Rebecca och undrade om vi ville ta en fika med henne och söta Wira och självklart ville vi det. Liam och Wira satt bredvid varandra i varsin barnstol och det gick riktigt bra idag. Det är verkligen jätte mysigt att kunna gå ut och göra saker med goda vänner som även dom har barn :)


Imorn kanske vi ska åka till ULLARED :D Tjohooo! Vill så gärna kolla in barnutbudet. Kanske dom har spjälsängsskydd? Sen ska vi köpa lite leksaker till Liam. Det är egentligen bara det jag vill kolla efter, haha :P Men men, kanske jag kan hitta något kul till mig själv också.


Nu ligger Liam och sover och jag kikar efter lite boende. Det är så kul. Och nej, jag säger inte att vi ska flytta nu på en gång.. jag kollar. Kommer det upp något intressant så gör jag en intresseanmälan.


Hörs kanske senare. Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards