Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Emma - 20 oktober 2010 22:08

Gokväll på er :)

Min dag har varit kanon. Har mått oerhört bra hela dagen, och det har känts så skönt att jag inte stressat upp mig för nånting.

Morgonen tillbringade jag ihop med Linda och våra underbara barn. Vi tog en morgonfika på 3B och det var supermysigt. Mer sånt. Vi har nu infört en ny tradition och den traditionen innebär att vi ska äta frukost inne i stan en gång i veckan. Alltid kul att ha något att se fram emot.

Fick hålla lilla snuttan idag också. Hon är helt bedårande. Lik sin mor, helt klart ;)


Efter fikan promenerade jag och Liam ut till majåker och hälsade på gammelmormor och gammelmorfar. Vi blev bjudna på god mat, god efterätt och god fika.


Vid 6 snåret kom vi hem från gammelmormor och gammelmorfar och då kom pappa Dennis hem och busade lite. Liam blev helt överlycklig när han fick se sin far. Det är lycka det <3


Nu sitter jag uppe i min ensamhet, men strax ska jag gå och lägga mig. Imorn bitti kommer det några mätgubbar hit som ska mäta fönster och balkongdörr för allt ska bytas ut. Gött säger jag då :) Dock letar vi ju ny lägenhet, men alltid kul med något nytt.


Godnatt sötnosar :)

Ovido - Quiz & Flashcards