Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Emma - 8 oktober 2010 10:28

Men ni har väl lärt er hur fredagsmyset ser ut för min del vid de här laget? :P Igår frågade jag Dennis om vi kunde ha en myskväll med god mat och lite vin i helgen, och han svarade direkt att vi kunde de men på lördag isf för det sista har de ju slutat med att jag sitter uppe själv på fredagarna. Så ja, IMORN kör vi på myset i stället. Idag ska jag slappa framför tvn och se på idol, wiie :)


Hemma från jobb nu i alla fall. Började kl 8 igår morse och kom hem runt 8.30 imorse. Det va full rulle igår så idag är jag faktiskt lite seg. Men det stoppar inte mig från att tvätta, städa, diska och få de kliniskt rent här hemma. Nope, det ska bli fint och rent. Dammsugarn ska fram, golvet ska skuras och taket ska dammas.. ungefär så :P


Snart måste jag dock åka upp till jobbet å lämna månadsrapporten så jag inte står utan lön i slutet av månaden. Vore ju lite tragiskt :P

Nästa pass görs på måndag nu då. Känns gött :) Skönt å komma iväg för att göra lite annat och sen tjäna fina pengar. Det gillar vi.


Liam va så redig igår. Han hade varit glad precis hela dagen. När jag va hemma på rast blev han jätte glad och när jag sen skulle gå satt han och log med hela ansiktet och visade inte något tecken på att han vart ledsen för de inte. Nej, han va så go och glad, min lilla älskling :)


Kul att Robinson började igår. Sist de gick var jag gravid och då älskade jag lördagarskvällarna när de skulle gå :P Nu går de på torsdagar i stället vilket inte känns helt okej.. jag tycker det ska va ett helgprogram. Men det spelar inte så stor roll för nu är det bra tv hela veckan.


Nåja, nu MÅSTE jag cykla iväg till jobbet. Suck!


Tjip, tjip!

Ovido - Quiz & Flashcards