Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Emma - 22 oktober 2010 10:27

Grattis till Liam som blir 9 månader idag. Mammas lilla älskling <3


Nu har jag bestämt mig. Vi ska bo kvar här tills den dagen vi får ett radhus. Det är ju i ett radhus jag vill bo och då är det ingen idé att vi skaffar oss en lägenhet som vi vet att vi kommer ångra. Förr eller senare dyker det upp ett hus som vi får men fram tills dess gäller det att vänta. Jag tänker vänta, oavsett hur gärna jag vill flytta till större. Men inom 6 månader har vi förmodligen fått ett radhus och jag kan mer än gärna vänta tills dess, bara jag får ett sånt fint hus :)


Fan vilken jävla magvärk jag har. Det gör så ont :( Tur att jag ska iväg och köpa en jacka om en stund.. man måste ju få göra sig själv lite glad såna här dagar.


Det är snö ute. Det är fint, men nu håller det på att smälta, vilket inte gör mig nånting för jag tycker det är alldeles för tidigt för snö. Okej om snön kommer i mitten eller i slutet av november, men i mitten av oktober?! Det känns inte helt okej. Känns ju som det nyss var sommar. För ca 2½ månad sen var vi på daftö och då va det sommar. Det är ju helt otroligt vad fort tiden går.


Ahja, nu ska jag duscha och göra mig lite fin. Senare blir det en promenad med Linda och hennes tös. Jag måste packa också.. vi åker ju till Kungsbacka i eftermiddag!


Hörs kanske sen. Hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards