Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma - 12 oktober 2010 22:02

Bästa serien nånsin. Men usch vad synd jag tycker om Carlos och Gabby. Jag fick tårar i ögonen när Carlos berättade för Gabby att Juanita inte är deras dotter. Dom älskar ju Juanita, men jag tror att dom kommer vilja ta reda på vem deras dotter egentligen är. Vad tror ni?


Aaw vad jag tycker om min mobil. Den är söt och rolig :P Behöver dock lära mig hur den fungerar, haha.


Hmm, jag har bilder på lägenheten. Vill ni se dom? Den är inte speciellt charmig.. inte just nu i alla fall, men får man göra i ordning den lär den bli toppen fin. Men vi måste fundera på det. Jag kommer antagligen inte svara på om vi vill ha den eller ej förrän sista datumet. Just nu är jag kluven.


Jag har världens underbaraste son. Han är den finaste i världen och han gör mig så glad. Tänk att man kan älska någon så mycket som jag älskar Liam. Min finaste, underbara, bästa gosse <3


Men men, ni får ha en bra kväll. Vi hörs kanske imorn :) Natti natti

Av Emma - 12 oktober 2010 17:08

Ja, men faan va gött. Plats 155 är ju inte så mycket. Och vilken tur att dom har 31 anställda som jobbar.. dom tycker det går bra å så eller?


Jag bara älskar att ringa till försäkringskassan. Speciellt när man hamnar i kö. Och speciellt när det är över 150 stycken före en. Helt underbart :)

Det värsta är att man inte kan trycka in så att dom kan ringa upp en i stället för att sitta och bara vänta. Suck!!


Ahja, jag får väl småtitta på förkväll så länge :) Förresten, min mobil är rolig :)



Av Emma - 12 oktober 2010 14:16

Nu mina vänner, nu har jag fått mig en ny mobil. Eller ja, fått och fått.. jag fick tyvärr betala som alla andra människor. Det blev en samsung S5230. Jag har aldrig haft en samsung men jag har hört talas om att det ska vara det bästa märket så jag tänkte testa :) Förut var det bara sony ericsson som gällde och dom har bra mobiler men just nu fanns det ingen jag va speciellt intresserad av. Denna samsung är en touch mobil, en svart. Känns bäst så. Förhoppningsvis är den inte för krånglig så vi får tro att jag kan klara av den.


Igår jobbade jag och kom hem idag strax efter 8. Kändes så skönt att komma hem till min gosse i morse. Igår hade han feber och var väldigt förkyld. Dock märks det knappt nånting på Liam när han är sjuk utan han leker på som vanligt. Idag har han ingen feber och förkylningen verkar ha släppt. Skönt :)


Vi var iväg och kollade på en lägenhet förut. ÄNTLIGEN blev vi erbjudna en. Nu känns det som att det kommer rulla in flera erbjudanden, man kan ju i alla fall hoppas på de.

Tyvärr va denna lägenheten inte fin. Inte överhuvudtaget. Förhoppningsvis kommer dom tapetsera alla rum, göra om alla golv och byta luckor i köket, jag får veta de imorn och då ska jag och Dennis diskutera detta. Kändes inte 100% faktiskt. Bara att fortsätta sökande efter en lägenhet :)


Jag och Liam kanske ska ut och gå med Linda och hennes dotter senare men just nu är jag fruktansvärt trött så jag måste vila innan om jag ska orka de.


Haja, vi kanske hörs senare ikväll om jag hinner skriva. Det är ju desperata hemmafruar idag, den bästa dagen på hela veckan ;D

Ovido - Quiz & Flashcards