Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emma - 4 oktober 2010 22:35

Ja, idag hade det kommit ut flera lägenheter. Två stycken och båda var treor. Planlösningen såg kanon ut och jag har hört rykten om att lägenheterna ska vara fina också. Vi får dock se. Både jag och Dennis är enade om vad vi vill ha men det känns som det kommer ta tid innan det vi säkert kommer upp och vi måste hitta något annat om inte allt för lång tid. Jag satte upp oss på dom och blir vi erbjudna dom går vi och kollar och efter det får vi tänka lite :)

Har även satt oss på en annan lägenhet också. En trea de med. Det komiska är att alla tre är i samma hus.. kan ju inte spela så stor roll vilken det blir då :P Tre intresseanmälningar. Håll tummarna för oss :)


Nu på kvällen var jag iväg och tränade. Skönt att komma iväg och röra på kroppen. Nu är jag helt slut. Ska strax gå och lägga mig men först ska jag fixa mackor till min älskade make.


Nä, nu tackar jag för mig. Gonatt!



Av Emma - 4 oktober 2010 11:25

Nu ni.. nu blir det mera jobb framöver. I alla fall lite :P Lär komma upp i 50 % denna månaden vilket känns oerhört skönt. Kanske kan bli mer nästa månad också. Håller tummarna för de :)


På torsdag-fredag hoppas jag in och gör ett pass. Sen kanske jag kan ta måndag-tisdag, men det är inte hundra än men jag hoppas det går att ordna. Herregud så krångligt allt blir när man ska kolla upp tider, byten osv med jobb. Haha, är inte van längre. Mitt huvud blev en enda röra när jag skulle kolla upp alla tider. Får ta och kika igenom almnackan så jag inte dubbelbokat mig nu.


Liam ligger och sover just nu. Jag gör ingenting förutom att dricka kaffe. Kikade lite på ab-bostäders hemsida just nu. Jag vill ha ett hus. Dom har så fina hus man kan hyra på ab-bostäder, tyvärr är det inte ofta ett sånt hus blir ledigt :( Finns ett ute nu, men de ligger utanför stan.. tyvärr! Drömmer om en egen trädgård, en egen liten utplats. Hur underbart hade inte de varit? Jag håller ögonen öppna.


Gud så skönt att få komma iväg och jobba lite. Man behöver komma ut ibland. Jag kommer börja jobba till januari. Då ska det slitas på. Känns helt okej. Dennis ska vara hemma med Liam då och jag vet att det kommer gå kanon. Jag kommer förhoppningsvis komma upp i 80-90% jobb då. Wiie :)


Nä nu blir det vila innan Liam vaknar och är back on track igen. Min lilla busis :)


Hejdå så länge

Ovido - Quiz & Flashcards