Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Emma - 25 oktober 2010 17:04

Idag var jag och handlade ett nytt skötbord till Liam. Det andra fungerar inte att ha i denna lägenhet och min rygg fixar inte att sitta på golvet och byta eftersom Liam sticker iväg på 2 röda och jag vill inte byta i soffan för tänk om det skulle komma bajs på den... vem vill de liksom?!

Hur som helst så packade jag upp den för att montera ihop den, men ärligt talat så fattade jag ingenting! Jag fick ge upp. Jag är helt okunnig när de kommer till att montera ihop saker.


Fick i alla fall ett uppiggande sms av Molle i morses. Det stod att det var bevisat att när man får barn blir man smartare. Jag måste hålla med. Jag är smartare än nånsin! ;)


Nä, nu måste jag äta, klä på mig träningskläder och åka iväg å träna. Idag ska jag köpa träningskort också så nu i veckan ska jag nog banni mig träna två pass. Nästa får de bli tre pass. Jag ser mina muskler komma. Tjohoo!


Hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards