Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Tusen Bröder :)

Av Emma - 16 augusti 2011 15:54

Har ni sett den serien? Den gick på tv för många år sedan. Det är Ola Rapacce som har huvudrollen. Jag älskar den serien. Den är sjukt bra :)


Idag gick vi upp tidigt. Alldeles för tidigt. Liam kom intrippandes till mig runt 6 och kunde därefter inte somna om. Han gick upp och satte igång tvn medan jag låg kvar i sängen och försökte vakna till och sen var det bara att gå upp jag med. Vid 10 tiden somnade Liam äntligen om så då passade även jag på att sova några timmar. Trots att jag fått sova under dagen så känner jag mig fullkomligt slut iaf. Har ont i kroppen "/


Liam är just nu hos sin mormor och morfar. Jag och Vincent har varit på bvc och vägt och mätt :) Han hade gått upp 355 gram på 8 dagar och växt 5,3 cm på en månad. Han vägde 4750 gram och var 56,3 cm lång. Han går upp riktigt ordentligt min lille gosse.

Imorn ska vi till bvc igen med storebror som ska få spruta "/ tycker det är jätte jobbigt när det är dags för spruta. Det gör ont i hela mig. Dock ska det bli spännande att få veta Liams vikt och längd. Tror min stora gosse dragit iväg på längden väldigt mycket. På 1 årskontrollen var han 80,5 cm lång. Nu tror jag faktiskt att han är närmre 90 cm. Kanske strax under. Vi får se imorn helt enkelt :)


Nu ligger Vincent och sussar på min mage. Det är oerhört mysigt. Barnmorskan tyckte Vincent var en kopia av Liam när han bebis och det tycker Dennis och jag också. Dom är riktigt lika. Mina älskade pojkar, jag är så stolt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards