Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Emma - 28 augusti 2011 17:39

Jag håller på och färgar håret just nu. Dennis gjorde slingor på mig för en stund sen så nu har jag fått i färgen och väntar med spänning på resultatet. Jag vet inte men jag tycker inte att detta ser ut som mörkblond. Nu är det ju så att jag gillar att vara mörkhårig så mig gör det ingenting då denna färg mer ser brun ut. Det ska iaf bli spännande att se resultatet. Kan hända vi lägger i ytterligare en färg sen om jag inte blir nöjd med resultatet.


Imorn ska vi börja skola in min lilla sparvel på dagis :) Ska bli jätte mysigt! Tror Liam kommer älska dagis. Min mormor och morfar ska ha Vincent under tiden. Blir en tidig morgon imorn så vi hinner få i ordning på allting innan det är dags att gå iväg.


Nu ska jag fortsätta se på vänner och även börja plocka undan lite så det blir lite fint här hemma.


Hej så länge :)

Av Emma - 28 augusti 2011 13:27

Jag har skaffat mig en iphone 4 så uppdateringen här har ju blivit sämre än innan pga att jag bara är inne på mobilen nu. Jag har ju inte heller funnit någon app till bloggplatsen.. finns det?

Jag har sett att finest.se har en app.. kanske blir att jag förflyttar mig dit, för då kan jag uppdatera oftare då mobiltelefonen alltid är med. Dessutom har jag ju alltid kamera på mobilen och det kommer vara så mycket lättare och gå mycket snabbare att lägga upp bilder :)


I morse/i förmiddags kom mina älskade killar in med en superfin frukostbricka som bestod av en stoooore räksmörgås, ett glas med äpplejuice och en koppkaffe + en lite ljus och en tidning. Snacka om att bli bortskämd. Detta var helt klart den bästa morgonen på länge. Fick även en låååång sovmorgon och att vakna av mina underbaringar var en heeelt underbar känsla. Silka killar jag har <3


Nu ser jag på vänner. Gud så bra det är. Kollade på de igårkväll och jag satt och skrattade här hemma för mig själv.


Allt flyter på galant med både Liam och Vincent. Denna natt flöt på bra. Vincent sov långa stunder innan det var dags för mat så det känns som jag fått sova riktigt skönt i natt. Tror det börjar bli mer glest mellan hans måltider nu :)


Ska forska lite på de här med bloggar. Vore kul att kunna uppdatera oftare och även med lite bilder :)


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards