Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Emma - 15 augusti 2011 12:59

Jag vill så gärna ha körkort. Nu ska jag ta mig tusan ta tag i det. Grejen är att jag är så rädd för att misslyckas. Jag är rädd att jag ska misslyckas på teoriprovet och på uppkörningen och få göra om prov efter prov utan att fixa det. Därför drar jag mig från att ens börja läsa, men jag vill inget hellre än att fixa det där jäkla körkortet. För min skull, för Dennis skull men även för barnens skull. Skulle jag bara ha ett körtkort så skulle vi kunna åka iväg på massa roligt.


Funderar på att gå till en körskola imorn och skriva in mig. Sen kanske jag skulle ta och önska mig såna där körpaket i födelsedagspresent. Det skulle säkert kunna hjälpa mig på traven.


Nu verkar vädret bli bättre. Har vräkt ner hela förmiddagen. Nu ska jag strax amma Vincent innan Liam vaknar och är hungrig, för då är det dags att koka i ordning nånting i köket.


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards