Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Emma - 9 augusti 2011 21:36

Varför är det så underbart gott? Det är så gott så jag äter även fast jag egentligen inte orkar för jag är så mätt. Brieost är en av dom grejerna som jag verklige, verkligen saknat under graviditeten!


Just nu sitter jag och tittar på Bert ;) Tänkte bara se på nåt avsnitt. Lill-Erik är ju störtskön men även Åke och självaste Bert är ju klockrena dom med, haha!

Dennis somna übertidigt idag =/ det är så tråkigt när han jobbar eftersom att han blir så trött, vilket inte är så konstigt.

Liam somnade i min famn framför Allsång på skansen ikväll. Jätte gosigt att kura upp i soffan och bara mysa med min lilla kille <3


Har haft besök utav Rebecca och Wira idag. Dom hade med sig en liten present till Liam som blivit storebror. Han fick en lastbil. Så himla gulligt av dom :) Det var jätte kul att träffa dom för det var på tok för längesen =/


Dennis slutade ganska tidigt idag så när han kom hem gick jag och Liam ut ensamma. Liam fick åka omkring på sin Bobby-car och vi var ute i drygt 1 timme. Han tycker det är sååå kul att åka på bilen och det var jätte mysigt att gå ut bara jag och Liam lite.


Nu ska jag fortsätta se på Bert och om en stund lägga mig å sova.

Natti på er!



Av Emma - 9 augusti 2011 12:47

Jag bör städa. Det ser ut som en svinstia här hemma. Får ta tag i det sen. Lättast är ju att göra det när Dennis kommit hem från jobbet för då kan han ta barnen, men å andra sidan vet jag ju inte när han slutar..


Just nu sover mina änglar och jag själv var tvungen att sätta mig ner och vila lite. Har varit ute på en förmiddags promenad. När Liam vaknar blir det mat och sen ska vi väl försöka bestämma träff med Rebecca och Wira :)


Har satt upp oss på en ny bostad nu. Både jag och Dennis drömmer om en trädgård. Det är nåt jag verkligen saknar. När vi var ute och gick förut så var jag bara tvungen att gå och kolla vart radhuset låg. Den låg väldigt nära en lägenhet som vi bott i. Trädgården var relativt stor och precis utanför låg en liten lekplats som Liam (och även Vincent när han blivit lite äldre) kan leka på. Dock var det en väldig insyn, men kanske man kan plantera högre buskar. Vi får väl se.


Nåja, nu ska väl jag sätta igång en tvätt. Låter som att Liam börjat vakna till nu så lär få snabba på lite nu.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards