Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Emma - 11 augusti 2011 22:31

Imorse vaknade jag med ont i halsen. Tror jag har åkt på en förkylning så antar att den snart kommer bryta ut. Hoppas jag har fel!


Sitter och ser på tv med en bedårande Vincent i famnen som sover så sött. Han är så fin. Och Liam är precis lika fin. Är så stolt över mina små gossar :)


Idag har min kusin Julia varit här på besök. Jätte mysigt! Vi fikade och kollade på Liams favoritfilm, Pelle Svanslös. Efter det gick vi ut på en promenad och väl ute blev vi förföljda av två söta tjejer.. nämligen Linda och Joline ;) Dom följde med oss och vi gick till lekplatsen och där var vi i drygt 1 timme. Liam fullkomligt älskar lekplatsen.


Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig.. är trött trots att vi sov till strax efter 10 idag :P Kvällarna är dock väldigt lugna och sköna. Liam somnar strax efter 8 och jag kan sitta med lille Vincent i famnen och ge honom den tid och närhet som jag vill ge och som kan vara svår att ge under dagtid.


Imorn far vi iväg till Varberg för att campa. På lördag fyller min karl år. Har planerat lite vad jag ska köpa.. måste fixa det imorn :)


Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards