Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Emma - 6 augusti 2011 22:18

Vi hann vara hemma knappt en dag innan vi tog vårt pick och pack och for till Kungsbacka. Kom hem från Daftö i torsdags och igår kväll åkte vi hit. Hann i alla fall träffa Linda och Joline lite igår och det var väldigt trevligt. Sist vi sågs fann ingen Vincent och jag var höggravid. Nu är lilla Vincent redan 2½ vecka <3

Liam satt och pussa Vincent hela tiden i vagnen igår. Det såg för sött ut!


Nu är det kväll och jag sitter i sängen bredvid Liam som ligger och sover. Väntar på att Dennis ska komma hem som varit ute och fiskat. Vincent ligget och sover i Lovisas famn. Om ett tag blir får jag nog tyvärr lov att väcka lillen för att byta blöja och amma lite inför natten. Hoppas på att han somnar om lika gott efter de :)


Imorn har Dennis lovat mig att följa med till Kungsmässan. Har egentligen bara ett fåtal affärer jag vill gå till men sen vet man ju aldrig hur det slutar. Hoppas det är mycket rea :)

Vid 14 tiden är vi bjudna på kalas hos min syster så måste även hitta någon present till henne. Har köpt en liten grej men har lite kvar. Får hoppas jag hittar något fint till henne imorn :)


Nu ska jag nog ta och hämta min brieost som väntat på mig sedan igår ;)

Ha en bra kväll! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards