Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Emma - 3 augusti 2011 19:45

Det är lite blandade känslor jag känner inför den sista kvällen här på daftö. Det ska bli skönt att komma hem med tanke på att vi varit borta sen i torsdags, men det har verkligen varit helt underbart här. Vi har haft strålande väder hela tiden. Varmt och skönt! Vi har haft trevligt sällskap och det känns trist att det redan är dags att åka hem. Sen känns det verkligen som att Dennis semester är slut nu, och det känns skit för jag ser inte fram emot säsongen som väntar.. Han kommer vara borta apmycket =/

Men nog om det. Än så länge har vi några dagar kvar och dom ska vi ta vara på :)


Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Det har varit väldigt, väldigt varmt och man blir ju inte så pigg av värmen. Inte barnen heller. Tänk så jobbigt det är för dom små liven =/

Vi tog iaf en liten tripp till Strömstad eftersom att jag ville ha en ny navelpiercing. Kan ju tala om att jag verkligen fick pressa igenom den. Hålet hade vuxit ihop totalt på övre hålet men jag pressade utav bara fan och skam den som ger sig ;)


Nu sitter jag i husvagnen med Vincent som ligger och sover här bredvid. Han snarkar. Det låter ju så himla sött.

Han är så himla snäll. Han har börjat vara vaken väldigt långa stunder och han kan ligga i vagnen i nån timma och bara titta med sina stora fina ögon. Han säger inte ett ljud, förutom när han är hungrig eller har bajsat.

Liam är så snäll mot sin bror och vill väldigt gärna hålla i honom. Han är så omtänksam mot sin lillebror.


Nu ska jag nog strax gå upp till Christoffer och Kickan där Dennis och Liam befinner sig. Men först ska jag byta om.


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards