Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Emma - 1 augusti 2011 09:45

Efter fyra härliga dagar i Lysekil på Trellybystrands camping så befinner vi oss nu på Daftös camping i Strömstad. Vi kom hit igår och har fått en jätte fin plats att bo på med utsikt över havet och en stor yta som Liam kan springa på.

Jag sitter just nu och njuter av tystnaden i förtältet medan pappa Dennis och Liam gick iväg ner till havet för att känna på vattnet. Vincent ligger i sängen och sover så sött.


Jag var lite orolig för hur det skulle gå med ett litet spädbarn och Liam tillsammans i en liten husvagn. Jag var rädd att Liam skulle vakna om Vincent vaknade och att vi skulle få jobbiga nätter. Men detta var verkligen ingenting jag hade behövt oroa mig över. Vincent sover som en stock om nätterna och vaknar endast en gång och vill ha lite mat och det är oftast på morgontimmarna mellan 5-6 tiden. I övrigt så sover vi allihopa som små grisar ;) Har verkligen haft turen att åter igen få ett lika snällt barn som Liam!


Liam visar ingen tendens att vara svartsjuk och kommer hela tiden fram till sin lillebror och klappar och säger hej och man smälter totalt när man ser honom göra så. Är så otroligt stolt över mina barn!


Har verkligen en helt, helt, helt underbar sambo också. Jag är så lycklig. Nu ska vi njuta av hans sista semestervecka för nästa måndag börjar helvetet igen. Dennis kommer jobba låååånga dagar och jag kommer vara ensam jätte mycket. Är lite nervös inför detta men jag tror det ska gå jätte bra. Nu kan jag ju vara ute och promenera mycket och gå till lekplatser med Liam osv.


Nu ska jag sätta på mig shorts och linne och om en stund gå ner till Dennis och Liam med Vincent.


Hoppas ni mår bra allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards