Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Campingsemster!

Av Emma - 27 juli 2011 11:04

Imorn bär det av igen. Första campingen vi åker iväg till är Trellebystrands camping (tror jag) :P Dit åker även mina föräldrar och min lillebror med. På söndag åker jag, Dennis, Liam och Vincent vidare till Daftö där Dennis bror med familj befinner sig. Där var vi även förra året och det var verkligen jätte mysigt.

Det finns mycket grejer för barnen, bland annat lekplatser, en liten strand, pool och massa annat roligt.


Idag blir vår lilla Vincent redan 1 vecka gammal. Klockan 11.10 kom han till världen. Helt otroligt så fort tiden gått. Denna lilla människa har blivit en egen liten individ och visar redan vad han vill.

Liam är så himla snäll mot sin lillebror. Han kommer ofta fram och klappar försiktigt på honom och säger "hej". Han är verkligen världens bästa storebror <3

Jag ÄLSKAR mina två små barn!


Igår var vi på Skara sommarland med mamma, Alfred, Anna, Mikael, Fredrik, Jill och deras 4 barn. Det var lite växlande väder men inte kallt. Jag slapp ju dock bada.. är vääärldens badkruka!


Idag är vädret fint. Vi har ju väldigt mycket att göra idag, men jag totalvägrar att packa hela dagen, även om det kanske skulle behövas.


Just de, igår var vi med Vincent på "BB vård i hemmet" för ett läkarbesök. Det är något dom börjat med nu, och det tycker jag känns tryggt.

Vincent hade lite blåsljud när man lyssnade på hans hjärta då han föddes, men det är helt borta så hjärtklaffen som inte hade slutit sig helt när han föddes har nu gjort de. Men det hade den gjort redan innan vi åkte hem från BB.

Han vägde 3910 gram, så han har alltså gått upp sin födelsevikt :) Dom tyckte han såg matfrisk och pigg ut. Matfrisk är han absolut ;)


Nåja, nu ska jag äta.. är hungrig som en varg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards