Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Emma - 9 juli 2011 21:50

Morgonen började med en ordentlig sovmorgon. Idag lät Liam oss sova till kl 10. Han är ju helt otrolig på att sova. Han somnar ju i normal tid och sover ändå så länge. Men jag klagar absolut inte. För tillfället behöver ju jag denna sömnen också så det passar mig alldeles utmärkt :)


Vi åt frukost och sedan började vi packa inför dagen. Idag har vi nämligen varit på skara sommarland. Det har varit jätte mysigt och vi har haft kanonväder hela dagen :) Dennis var i och badade med Liam i knattepoolen medan jag satt och njöt i skuggan med en tidning. Min lillebror Alfred och Dennis lillasyster Lovisa har varit med under dagen också och dom har åkt massa vattenrutchbanor och haft sig.


Vi kom hem strax innan 8 och nu är jag helt slut. Har gått ganska mycket idag och i slutet fick jag väldigt ont då bebisen började trycka nedåt en himla massa. Nu på kvällen är det full fart i magen också. Tror bebisen vill att jag ska fortsätta röra på mig så det vaggar skönt men det blir inget mer med de ikväll :P


Förra veckan var det en mamma som var gravid som födde på sommarland. Tänk va? Som tur var så hann ambulans komma fram och personalen hade kört denna mamma till utgången så lilla bebisen föddes i ambulansen och runt omkring fanns ju professionell personal :)


Usch så tråkigt det är på tvn ikväll. Vi sa ju upp våra kanaler då det bara krånglat med de bolaget så nu finns det ju verkligen inget kul att se på.


Nåja, jag ska iaf fortsätta slappa. Min syster och hennes pojkvän är nu på G utomlands. Lite avis är jag. Dom ska vara iväg i 2 veckor. Är dock inte avis på värmen eftersom vi har det varmt här nu ;) men på känslan av att vara utomlands. Skulle vilja sitta på en uteservering och dricka en kall öl, cider eller varför inte ett glas vin. Njuta av deras goda mat och bara va. Hoppas verkligen dom får kanon veckor där nu.


Nä nu drar jag nog igång nån film om jag kan hitta nåt bra att se på.

Gokväll!

Ovido - Quiz & Flashcards