Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Emma - 11 juli 2011 23:03

16 dagar kvar till bf. Än så länge går dagarna men antar att det snart kommer ändras. Men jag hoppas inte de. Vill så gärna träffa vår lilla bebis NU. I veckan ska jag tvätta lite bebiskläder och sen måste jag även gå och köpa lite bodys som vi ska ha med till BB. Kanske kan göra det imorn :)


Dagen har varit ganska så lugn. Lovisa är fortfarande här. Vi promenerade till mina föräldrar förut. Liam fick bada i sin pool lite då :)

Vid 18 tiden åkte jag, pappa och Alfred och handlade. Då hade Dennis kommit och hämtat Lovisa och Liam.

Imorn har vi bestämt att vi ska gå iväg till min mor med Liam på förmiddagen. Kanske runt 10 halv 11 nånting. Sen ska vi gå på stan en sväng och kika lite. Är nyfiken på rean på Gina, trots att jag varit där sjuttioelva ggr sen jag fick veta att dom har rea :P Men dom får in så mycket nytt hela tiden.
När vi varit på stan så är det tänkt att vi ska åka och bada med Liam, mamma och Alfred. Antingen tar vi framnäs pool eller så blir det stranden. Sen återstår det ju att se vad för väder det blir men har hört att de ska bli som idag.

Nåja, nu ska jag lägga mig å sova strax men först ska jag och Lovisa se lite tre kronor ;)  Puss och kram!


Och Dennis, om du läser detta.. Jag ÄLSKAR dig!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards