Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Emma - 6 juli 2011 22:03

I morse vaknade Liam kl 5.. Jag trodde inte det var sant. Vi sover i stort sätt jämt till halv 9, 9 eller halv 10. Som tidigast går vi upp runt halv 8-8. Jag var helt död vid 5 tiden. Fy sjutton! Men skam den som ger sig.. vi låg kvar i sängen fram till kl 6 då vi gick upp och gjorde i ordning lite välling. Strax efter halv 7 så somnade Liam om och sov till, hör och häpna, halv 11! Det var tur att han somnade om.


Vi tog en cykeltur till mina föräldrar runt halv 1 och väl där fick Liam plaska i sin pool :) Det var han nöjd med. I övrigt har det varit en väldigt lugnt dag. Liam har varit lite trött och gnällig idag och jag tror att det är nya tänder på g igen. Om det nu är det så får vi hoppas att dom ploppar upp snart så att man lille kille slipper ha ont <3


Imorn står det städning på mitt schema. Min mor och lillebror kommer nog och hämtar Liam runt 12 eller nåt och då ska jag röja, röja och åter röja. Dessutom ska jag packa BB-väskan. Ska plocka ner lite kläder som jag själv vill ha på mig där, kläder att ha på mig när vi åker hem, kläder till vår lilla bebis. Sen får jag lägga ner schampo, balsam, tvål och hudlotion dagen innan vi ska åka in till förlossningen. Känner bara att det kan vara skönt att ha väskan så gott som färdigpackad. Dennis börjar känna sig lite nojig också och är rädd att det ska sätta igång tidigare och man vet ju faktiskt aldrig.


Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen och gå och lägga mig. Är så trött!!


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards