Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Emma - 1 juli 2011 14:06

Nu blir det ytterligare ett litet kort inlägg. Tänkte uppdatera mitt besök hos mvc. Det gick väldigt bra.


Blodvärdet låg på 129 vilket är riktigt högt och bra :)

Symfus måttet låg på 34-35, men hon skrev 34. Med Liam låg jag på 35 i v.36 så är typ lika stor nu.

Huvudet är fortfarande rörligt vilket är bra med tanke på att jag ska göra kejsarsnitt.

Bebisens hjärtljud låg på 148 ungefär.


Nu har jag ETT besök kvar på mvc. Nu är det nära och jag längtar nåt såpass!


Ska fortsätta packa å plocka undan lite nu. Är ju mycket som ska med.


Ha en bra helg.

KRAM

mvc

Av Emma - 1 juli 2011 12:26

Om en stund ska jag iväg till mvc. Är skittrött och har massor att göra innan vi ska åka iväg idag men har ingen ork till nåt. Måste framförallt packa, men sen borde jag även städa. Åtminstone fixa i ordning i köket. Är ju värdelöst att komma hem till ett stökigt kök.. jag avskyr det!


Nää, nu måååste jag ta tag i allting. Dennis lär ju inte bli glad om han upptäcker att jag inte gjort nånting när han kommer hem :p


Ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards