Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Emma - 5 juli 2011 20:24

Jag bara ÄLSKAR sommaren. Det kan gärna få vara sommar året runt för min del. Det är ju så härligt när det fortfarande är runt 20 grader trots att klockan är halv 9. Låt det vara för evigt ;)


Ligger och kikar på allsång på skansen nu. Är lite halvseg. Tänkte ligga här lite och sen försöka röja undan lite innan läggdags.


Har haft en bra dag. Liam sov till nästan kl 10 idag. Vi åt frukost och gjorde i ordning oss. Sen cykla vi hem till mina föräldrar där Liam fick plaska i sin nyinköpta pool. Om han älskade de.. Han hade kunnat bada hela dagen min lilla groda :)


Tror vi tar oss en sväng till dom imorn också så att han kan få plaska lite i poolen igen. Tusan vad jag saknar en egen trädgård. Det hade ju varit helt perfekt. Men snart. Inom 2 år ska jag fan ha mig ett hus.. så är det bara!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards