Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Idiotsäkert!!

Av Emma - 20 april 2011 22:31

Jag vet att det är NÅN som är inne på min hotmail och fjollar sig. Det är otroligt störande.. samtidigt vill jag ju inte byta mail men visst, blir jag tvungen så blir jag. Men nu har jag bytt lösenord och det är idiotsäkert! När jag skrev in det nya löserordet stod det att säkerheten var HÖG.. så nu kan personen i fråga ta och skaffa sig ett eget konto!!


Denna dagen har varit helt perfekt. Det blev en jätte mysig picknick ihop med Rebecca och Wira i stadsträdgården. Rebecca var så gullig och hade gjort i ordning en pastasallad med tonfisk och den var riktigt god. Hon hade även gjort i ordning en egen sallad till barnen. Herregud så dålig jag kände mig när hon hade gjort i ordning så :P Jag hade i alla fall köpt lite goda vindruvor och kanelgifflar till fika så lite duktig var jag allt ;)

Vi tog en liten sväng på stan också. Jag la undan ett par übersöta shorts till Liam som jag antagligen går och köper imorn. Det är ju änna dags å köpa lite vår/sommarkläder nu så dom inte tar slut. Man måste ju vara ute i tid :)


Vi mötte även Rebeccas pojkvän och tog en glass. Väldigt smaskigt. Sen blev det en liten promenad till en lekplats där vi gungade lite med barnen, sen var det dags att traska hemåt.

Jag och Liam fixade i ordning lite kvällsmat och sen fick han busa lite med far sin. När jag gick för att natta Liam tog det nog knappt 2 minuter så stensov lilla gossen. Han var såå trött efter en heldag med massa skoj.


Imorn är det mvc-besök som gäller. Vi ska iväg och lyssna på bebisens hjärtljud, mäta magen och prata lite med barnmorskan. Liam får följa med imorn för jag har ingen som kan ha honom under tiden. Men det ska nog gå bra. Han brukar vara väldigt duktig så kan inte tänka mig att det skulle bli några problem :)


Förresten, blegar lite på big brother nu. Herreguuud vad jag stör mig på Madde. Ut med människan för sjutton. Hon är ju så störande och hon skulle ju gärna ligga med alla killar så länge hon får. Huga!!


Nä, nu ska jag överraska Dennis och göra i ording lite smörgåsar tills imorn så han slipper göra de imorn bitti. Jag är rena drömtjejen :P Tror jag skulle passa bra som lyxhustru. Ja, det tåls att tänka på ;)


Natti på er!


Saknar detta hettot! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards