Alla inlägg den 1 april 2011

Av Emma - 1 april 2011 10:27

Idag har Liam och jag haft morgonmys. Nyss somnade han i min famn framför madicken. Han var så trött, min älskade lilla plutt. Finns verkligen inga ord som kan beskriva min kärlek för Liam.


När Liam vaknar så ska vi cykla hem till g-mormor och g-morfar. Vädret är ju inget skoj inte så jag känner inte för att promenera dit idag, men eftersom vi fått en så fin cykelsits av pappa Dennis så kan vi ju faktiskt passa på att trampa dit på cykeln :)


Dennis har åkt iväg nu. Han åkte tidigt i morse. Han ska ju till mörrum och fiska med sin kusin och som han har längtat. Hoppas dom får det bra och att vädret håller sig fint där borta :)


I onsdags var vi på kss och träffade en läkare för att diskutera min förlossning. Nu känner mig jätte trygg. Läkaren var helt fantastiskt bra. Är så nöjd!


Igår gick jag in i v.24 Tiden går verkligen fort denna gång. Sparkarna i magen är så himla mysiga. Det är vid denna tid man ska njuta.. om några veckor är magen tung, jobbig och besvärlig.


Nåja, jag skriver mer sen. Ska plocka i ordning lite här hemma då de ser ut som ett bombnedslag!! Sen måste jag ringa mormor och morfar och säga när vi dyker upp. Efter kl 16 ska jag, Liam, mamma, pappa och kanske Alfred åka till Skara. Har lockat med dom dit då jag ville kika på ett par skor ;) Dom sålde 2 par för 199 kr och jag behöver bara 1 par skor (om ens de), och jag vet att mamma ville ha såna så då är de ju bättre vi köper 2 par ihop :)


Ha en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards