Alla inlägg den 2 april 2011

Av Emma - 2 april 2011 20:35

Idag vart de jobb igen då. Började kl 7.45 och slutade vid 13. Helt slut har jag varit idag. Antar det är graviditeten som gör mig såhär trött. Man tappar ju rätt mycket kraft när man är gravid, det minns jag mycket väl från när vi väntade Liam. Skillnade på då och nu är att jag la mig och vila typ 1-3 timmar varje dag, antingen före eller efter jobb. När jag gick på havandeskapspenning kunde jag sova 5 timmar om jag var riktigt trött. Som ni förstår är ju det helt omöjligt å göra nu. Dom flesta dagar blir det ingen vila alls men ibland lägger jag mig och sover när Liam sover middag och det kan handla om allt mellan 30 min till 2 timmar. Men som jag sa så händer det långt ifrån alla dagar så nu för tiden är jag oerhört trött och krafterna tar snabbt slut, men jag måste ju ändå orka. Jag har ju inget större val.

Ikväll var jag så trött att jag började gråta när Liam inte somnade kl 19 när han brukar. Han var på bushumör och jag sååå trött. Nu har dock busfröt somnat. Han somnade runt 20 idag istället, vilket egentligen är helt okej, men jag föredrar ju 19 tiden :P


Det blev en fika med Martina idag efter jobbet :) Vi kom fram till att det är ganska precis 3 månader sedan vi sågs sist. Känns absolut inte som det var så längesen. Trevligt hade vi i alla fall.


Skulle tagit en promenix med Linda i eftermiddag också men tiden bara försvann och helt plötsligt va det kvällen för Liam. Vi ska ses på en promenix imorn istället :)


Nu ska jag se på snabba cash med lillebror, om han fortfarande vill se den de klart. Efter den filmen (om jag ens orkar se klart den) så ska jag SOVA. Och imorn ska jag ta SOVMORGON! Liam ska sova nere hos mina föräldrar för jag känner bara att jag måååste sova ut imorn. Ska ta sovmorgon till kl 9. Får hoppas våran lilla bebis i magen tillåter mig denna sovmorgon bara. Kan ju tala om att vi har en riktig liten vilde att göra med i magen :P precis som sin storebror! ;)


Nu ringde min älskling :D Ska tala lite med honom innan filmen.

Hejhej!

Ovido - Quiz & Flashcards