Alla inlägg den 8 april 2011

Av Emma - 8 april 2011 17:07

Silken tröttmössa jag är! Låg och drog mig för länge i sängen i morse. Gick upp vid kvart över 6 istället för innan 6. Inte bra, fick stressa lite i slutet, men ändå kom jag före den andra personalen så hade nog kunna lugna mig lite iaf :P


Nu är det ÄNTLIGEN fredag, och denna helgen är jag helt ledig. Även nästa helg. Det känns så skönt. Har hunnit med att skriva ansökan om tjänsteledigt idag. Skönt att få de gjort. Sen var jag uppe och kolla hur de gick med min ansökan om semester och fp och de verkade gå bra :) Går allt som de ska får jag sluta redan den 9 maj istället för den 28 maj ;) Inte helt fel de ni!


Glömde mina solglajjor hos min chef också, attans! Dom är ju helt nya :( Hoppas dom ligger kvar på måndag.


Fick förresten köpt 2 nya tröjor från Gina idag. Dom kosta 49 kr styck. Värsta kapet ju :D Riktigt sköna va dom också.


Hur som helst, ikväll får vi finfrämmat. Min storebror och alla barnen kommer ner så ikväll ska vi hem till mina föräldrar och äta lite mat och sådär. Ska bli jätte trevligt. Det var så längesen vi träffades och jag har saknat dom väldigt mycket!!


Måste nog ta tag i allt som skall göras. Duscha var de ju.. suck!!

Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards