Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emma - 26 januari 2011 19:32

Ja, nu sover vi sista natten här i lägenheten (förhoppningsvis). Men först ska besiktningsgubben bestikta vårt nya hem. Hoppas att den är felfri så att vi kan få nycklarna imorn. Då ska vi flytta våra sängar, Liams säng, soffa, tv osv osv.. Som tur är så är jag ledig HELA dagen imorn. Åååh vad jag ser fram emot detta.

Kom dock på att vi inte ringt och sagt att vi ska flytta till telia så vi lär vi utan internet ett tag, men vi lär ju ha fullt upp ändå så kommer ändå inte hinna skriva.


På fredag slutar jag kl 13 och då ska även Dennis syster Lovisa komma hit och hjälpa oss. Tyvärr jobbar jag på lördag. Dygn också, så jag kommer inte kunna göra nånting på hela lördagen. Men på söndag slutar jag kl 8 så då ska jag hem direkt och fixa i ordning i vårt nya hem :D Jag är så lycklig. Det ska bli så oerhört skönt att äntligen få bo stort, att Liam ska få ett rum, att äntligen få ett badkar igen. Jag vet att jag kommer trivas i denna lägenheten, för den kan verkligen inte bli bättre :D


Nåja, nu ska jag kika på top model! Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards