Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emma - 2 januari 2011 10:48

Hade ni en bra nyår? Vad gjorde ni? :)

Min nyår var bra. Vi spenderade den hemma hos mina föräldrar. Åt gott, drack gott, såg på lite tv och såg på dom fina fyrverkerierna :)

Tänk att för bara 2 år sedan så firade jag och Dennis nyår på ett helt annat sätt. Tiderna förrändras, men jag trivs mycket, mycket bättre såhär!


Hörde ni att Per Oscarsson och hans fru antagligen har dött i en brand i deras hus? Oerhört hemskt tycker jag. Jag har alltid tyckt om Per. Han är en otroligt duktig skådespelare och han verkar en så snäll och god människa. Jag tänkte på han förra veckan. Han var ju med i "Kan du vissla Johanna" och jag satt och funderade på hur gammal han är och vilket fint liv han måste ha haft. Han var ju ganska så gammal och de känns ju fruktansvärt tragisk att han dog på detta sätt, om han nu har dött. Jag hoppas att dom hittade honom och hans fru levande, men det verkar ju dessvärre som att dom är döda :( Vila i frid!


Igår satt jag och Dennis och kikade på resor. Vi är lite sugna på att åka utomlands i mars kanske. Kanske till Kanarieöarna, Grekland eller något annat fint ställe. Bara för att få lite värme och ha något att längta till. Vi får se hur de blir, men jag vill inget hellre just nu. Tänk att åka iväg 1 vecka till ett land som bjuder på 20-25 graders värme. De vore helt underbart!


Idag ska vi nog ta en liten promenad i solen. Jag vill ha vååår och sooommar! Men om en två-tre månader så :)


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards